کوچک کردن شکم با تمرینهای ساده در خانه


برنامه ی کوچک کردن شکم با تمرینات داده شده، با آرامش شروع کنید. آرام باقی بمانید. برای بدست اوردن اهداف خود، وقت زیادی را صرف کنید، صبر و مقاومت نتایج خویی را به بار می آورد. اگر برنامه های ورزشی به آسانی صورت گیرد به صورت دایمی آن را ادامه دهید. خیلی خوب و راحت به شکم صاف خواهید رسید. این برنامه از تمرینات ساده شروع می شود و به تمرینات سخت خاتمه پیدا می کند.در این مطلب از سایت طب فارسی با ما همراه باشید.




کوچک کردن شکم




فواید کوچک کردن شکم



کوچک کردن شکم دارای فواید و مزایای زیر می باشد: ۱. اندام های شما مناسب و منظر خوبی خواهد داشت. ۲. از دستگاه های داخلی شکم، حمایت و حفاظت بهتری خواهد بود. ۳. به مجموعه ی اعمالی که در دستگاه گوارش، خون، تنفس، ادراری، مغز و اعصاب کمک خواهد شد. .4. از یبوست و از مصرف بی رویه مواد مسهل جلوگیری خواهد شد. ۵. پیشگیری از ابتلا به فتق و کمردرد و جلوگیری از بیشتر بیماری ها از پرخوری جلوگیری کرده و از بروز ابتلا به بیماری ان نیز ممانعت خواهد شد. ۷. جلوگیری از چاقی و موجب کاهش چربی و توجه شایان به انجام برنامه های ورزشی و حضور در میدانهای ورزشی و بلکه شرکت در مسابقات ورزشی و پیگیری در ورزش مورد علاقه ی خود و دنبال کردن آن.

تمرینهای کوچک کردن شکم


کوچک کردن شکم




30 تا 60 سانتیمتر از دیوار فاصله گرفته، پشت به دیوار ایستاده، دست ها را به اندازه ی عرض شانه باز کرده و به طور موازی بالا ببرید، در این حالت به سمت دیوار خم شوید تا اینکه دیوار را با نوک انگشتان لمس کنید. زانوها و بازوها صاف باشند، مجدداً به حالت اول برگردید و در همین حالت به سمت پایین خم شده و نوک انگشتان زمین را لمس کنند، سپس به حالت ایستاده برگردید. این تمرین را چند بار به ارامی انجام دهید. تمرین بعدی برای کوچک کردن شکم :در روی زمین صاف، به پشت دراز بکشید و دست ها را به اندازه عرض شانه بالای سر بطور موازی قرار دهید، پاها را به طور موازی کمی بالاتر از زمین چند لحظه نگه دارید. زانوی چپ را به سینه نزدیک کنید و پای دیگر به همان حالت اول موازی زمین باشد و با زمین تماسی نداشته باشد. پای چپ را به حالت اول برگردانید و این عمل را با پای راست انجام دهید. این عمل را چند بار تکرار کنید. تمرین بعدی برای کوچک کردن شکم :در روی زمین به پشت دراز بکشید هر دو پا را طوری خم کنید که کف پاها چسبیده به زمین و زانوها به سمت بالا باشد. دست ها را در پشت گردن قرار دهید، بالا تنه ی خود را بالا کشیده، به طوری که سر خود را بین زانوان قرار دهید و در این حالت نفس عمیق بکشید. دوباره به حالت اول برگردید، از اینکه حرکت بخوبی انجام بگیرد، پای خود را زیر یک شیء سنگین قرار دهید، تمرین بهتر انجام می گیرد.



برخی از ورزشهای ساده برای کوچک کردن شکم




کوچک کردن شکم




در روی زمین طوری بنشینید که کف پاها روی زمین و زانوان به طرف بالا باشد. دستها را پشت گردن بهم دیگر قفل کرده، تنه ی خود را نسبت به زانوان زاویه 45 درجه تشکیل دهید. در این حالت قسمت بالای بدنتان را به طرف چپ بچرخانید و سپس به طرف راست و بعد بطرف جلو بازگردانید و در آخر به حالت اول برگردید و بعد این تمرین را چندین بار تکرار کنید. تمرین بعدی برای کوچک کردن شکم : مقابل در روی پاها بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. دست ها به موازات بدن آویزان کنید. دست چپ را روی سر قرار دهید، به طوری که بتوانید گوشی راست خود را لمس کنید و بعد به طرف راست، خود را بچرخانید تا آنجا که ممکن است، سمت چپ بدن منبسط شود، مواظب باشید که بسمت جلو و عقب خم نشوید.این تمرین را چند بار انجام دهید. تمرین بعدی برای کوچک کردن شکم :در روی زمین به پشت دراز بکشید، هر دو پا را طوری خم کنید که کف پاها چسبیده به زمین و زانوها به سمت بالا باشد. دست ها در پشت گردن قرار داده، بالا تنه خود را بالا کشیده، بطوریکه آرنج راست خود را پشست زانوی پای چپ قرار دهید. مانند شکل مجدداً به حالت اول برگردید. در دومین نیمه ی تن خود، آرنج دست چپ را پشت زانوی راست قرار دهید این تمرین را ده بار تکرار کنید.



نمونه تمرین هایدیگر برای کوچک کردن شکم





کوچک کردن شکم




طاق باز روی زمین دراز بکشید، پاها را به هم بچسبانید هر دو پا را طوری بالا بیاورید که نوک انگشتان پا به طرف بالا و دست ها موازی هم بالاسر و روی زمین باشد. در این حالت پاها را که در روی زمین هستند بلند کرده تا نسبت به شکم حالت عمودی داشته باشد. بعد پاها را بطرف پایین اورده، چند بار این حرکت را تکرار کنید. تمرین بعدی برای کوچک کردن شکم: یک صندلی انتخاب کرده، روی ان طوری بنشینید که رو به پشتی صندلی باشید، یعنی پشتی صندلی را بین پاهایتان قرار دهید. در صورتی که چهار پایه دارید، می توانید از ان استفاده کنید. صندلی از سطح زمین حدودا 60 سانتی متر ارتفاع داشته باشد. اگر پاهای خود را زیر یک شیء سنگین قرار دهید و دستهای خود را پشت گردن قفل نمایید. تا جایی که می توانید به سمت عقب برگردید و با کف دستها زمین را لمس کنید. خود را بالا کشیده و به حالات أول برگردید، در حالتی که می دهید تا انجا که امکان دارد به طرف جلو خم شوید و به حالت اول برگردید. تمرین اخر برای کوچک کردن شکم : دمر روی شکم بخوابید، پنجهه ای خود را مشت کرده در روی کمر قرار دهید. پاها مستقیم روی زمین قرار گرفته باشد. در این حالت سرو سینه و شانه های خود را تا آنجا که امکان دارد بالا نگه دارید و در همان لحظه پاهای خود را نیز و بالا بیاورید به طوری که پاها بهم چسبیده باشد. برای چند لحظه در تمرین را چند بار تکرار کنید.




منبع: http://tebfarsi.ir


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 3 دی 1396 ] [ 17:39 ] [ leila ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]