ترکیب معجزه آسای درمان میخچه


عجیب است که برخی میخچه را ارثی میدانند. شاید هم شیوهٔ زندگی این تفاوت را به وجود آورده باشد که برخی پدران این مشکل را داشته در صورتی که فرزندان آنها این مشکل را ندارند. اگر از مشکل میخچه رنج می برید و به دنبال درمان میخچه به شکل طبیعی هستید این مطلب از سایت طب فارسی را بخوانید.


درمان میخچه



میخچهٔ سفت روی انگشتان پا و میخچهٔ نرم بین آنها به وجود می آید. بهترین راه برای درمان میخچه ، جلوگیری از بروز آن است. میخچه تقریباً همیشه در اثر پوشیدن کفش تنگ و تحت فشار قرار گرفتن انگشتان پا و تحریک پوست آن ها پدیدار می شود. بسیاری افراد، مخصوصاً زنان، کفش های تنگ میپوشند، چون فکر می کنند پاهایشان را زیباتر نشان می دهد. اما پوشیدن چنین کفش هایی به درد آن نمی ارزد.اگر نمی توانید از بروز میخچه جلوگیری کنید، درمانهای گیاهی زیر را پیشنهاد می کنیم.

درمان میخچه با گیاه مامیران را فراموش نکنید


درمان میخچه


هر جای دنیا، از امریکا تا چین، گیاهشناسان مورد اعتماد مامیران را برای درمان میخچه توصیه می کنند. اگر گرفتار میخچه شدید ، حتماً از آن استفاده کنید. در زیر یک ترکیب برای درآوردن میخچه نوشته شده است. طبق آن عمل کنید.

ترکیب درمان میخچه:


درمان میخچه


این درمانی ملایم برای نرم کردن و درآوردن میخچه در منزل است. گیاه مامیران در همه جای دنیا به عنوان داروی میخچه معروف است. ۶ فنجان آب ۱ قاشق مرباخوری کلرید پتاسیم ۱۲۰ گرم مامیران تازهٔ خرد کرده ۱ فنجان گلیسرین آب را در قابلمهای متوسط بریزید و کلرید پتاسیم را به آن اضافه کنید و آن را بجوشانید و هم بزنید تا کلرید پتاسیم در اب حل شود. قابلمه را از روی اجاق برداشته و مامیران را در آن بریز یاف و بگذارید تا ۲ ساعت خیس بخورد. دوباره قابلمه را روی اجاق گذاشته و مخلوط را به جوش بیاورید.

بعد شعلهٔ اجاق را کم کرده و بگذارید تا ۲۰ دقیقه آرام بجوشد. با یک صافی یا توری، مخلوط را صاف کرده و در ظرفی متوسط بریزید. باقیماندهٔ گیاه را دور بریز یادد. مخلوط را دوباره در قابلمه ریخته بگذارید آنقدر بجوشد تا حجم آن به ۱/۵ فنجان برسد. گلیسرین را به آن اضافه کرده و باز هم بگذارید بجوشد تا در نهایت حجم آن ۲فنجان شود. مایع حاصل را صاف کرده و در شیشه ای در جایی خنک نگاه دارید. روزی دو بار، مثلاً صبح و شب، از آن روی میخچه بمالید.

توجه: کلرید پتاسیم همان جایگزین نمک است و در فروشگاه های مواد غذایی پیدا می شود

درمان میخچه با انجیر خربزهٔ درختی، و آناناس را امتحان کنید


درمان میخچه


وقتی حضرت سلیمان دچار کورک شد، پزشکان برای او انجیر تجویز کردند؛ این یکی از چند تجویز گیاهی در کتاب مقدس یهودیان است. انجیر دارای آنزیم های حل کنندهٔ پروتئین است که رشد اضافی سلول های پوست، از جمله میخچه، را از بین میبرد. خربزهٔ درختی و آناناس هم همان آنزیم ها را دارند. هر سه این گیاهان سابقهٔ طولانی در درمان میخچه و زگیل دارند.



درمان میخچه


یک عدد انجیر تازه باز کرده و گوشتینه درون آن را در طول شب روی میخچه بگذارید. یا به جای آن برشی از پوست آناناس بگذارید. صبح روز بعد، میخچه را در اب داغ بخیسانید. بعد از حدود یک ساعت، سعی کنید میخچه را بکنید. معمولاً این کار به راحتی انجام می گیرد، ولی در صورت لزوم، میتوانید از مالیدن سنگ پا روی آن کمک بگیرید. دکتر جان هاینرمن، نویسندهٔ دائرهالمعارف میوهها، سبزیجات، و گیاهان، میگوید: «برخی موارد مقاوم میخچه، ممکن است چهار تا پنج شب درمان لازم داشته باشند.» گفته های عامیانه هم اثرات مشابه را با خربزهٔ درختی تأیید میکنند.

منبع: http://tebfarsi.ir


[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 14:09 ] [ leila ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]