آموزش حرکات ورزشی برای آب کردن شکم


آب کردن چربی های شکم یکی از مهم ترین دغدغه های انسان های امروزی می باشد. اولین قسمتی که در آن فرایند ذخیره سازی چربی انجام می شود، قسمت های تحتانی شکم هستند. روش های زیادی برای آب کردن چربی های شکم وجود دارد، از رژیم های لاغری تا نور درمانی و غیره. یکی از راحت ترین روش هایی که شما می توانید بدین منظور استفاده کنید انجام ورزش هایی خاص می باشد. خوشبختانه انجام این ورزش ها در هر جایی ممکن است و تنها وسیله مورد نیازش هم یک حوله می باشد.


آب کردن چربی های شکم



انجام فشار استاتیک ۹۰

یکی از بهترین ورزش ها برای کسانی که تازه قصد دارند تا چربی های شکم خود را آب کنند، فشار استاتیک 90 درجه می باشد. در این روش شما باید ابتدا بر روی پشت خود دراز بکشید و سپس زانو های خود را به صورت 90 درجه بلند کند. بازو های خود را به طرفین بکشید و سپس آنها را بر روی ران خود بگذارید. دقت داشته باشید که در این روش به هیچ نحو نباید پاهای شما تکان بخورد. بهتر است که این تمرین را در 3 نوبت 10 حرکتی انجام بدهید. ترجیحا بهتر است زیر پشت خود یک حوله یا تشکچه قرار دهید.


آب کردن چربی های شکم


استفاده از قابق یو U شکل

یکی دیگر از روش ها بری آب کردن چربی های شکم استفاده از روش قایق یو شکل می باشد. در این ورزش شما ابتدا باید بر روی پشت خود دراز بکشید و سپس سعی کنید با کمک دست های خود بالا تنه خود را از روی زمین بلند کنید. کمر شما باید از زمین فاصله بگیرد و کف دست‌هایتان روی زمین باشد. سعی کنید که در همین حین عضله های شکم خود را سفت کنید. حال به آرامی باید قسمت های تحتانی خود را نیز بلند کنید. وقتی شما این ورزش را انجام می دهید تنها باید باسنتان بر روی زمین قرار بگیرد. وقتی شما این تمرین را انجام می دهید به نظر می رسد که شکل یو انگلیسی را درست کرده اید.




پلانک برعکس شناور

در این روش باید ابتدا بنشینید و سپس در حالی که پاهای خود را دراز کرده اید، دست های خود را کنار باسن قرار داده و با فشار آوردن به آنها باسن را بلند کنید. حال باید زانو های خود را کمی خم کنید. دقت داشته باشید که پاشنه های پای شما از روی زمین بلند نشود. حال باید نفس خود را فرو بدهید و شکم خود را به سمت داخل بکشید. در هنگام بیرون دادن نفس، پاهای خود را صاف کنید. حال دوباره کمی مکث کنید و حرکت را از سر بگیرید.


آب کردن چربی های شکم



پرس قورباغه

در این روش شما باید بر روی شکم خود دراز بکشید و سپس پاهای خود را از روی زمین بلند کنید و آنها را بهم نزدیک کنید به طوری که بتوانید پاشنه های پای مخالف را لمس کنید. سپس نوبت به بلند کردن قسمت بالا تنه می رسد. حال باید از قسمت ناف به بالا را از روی زمین بلند کنید. وقتی این حرکت را انجام می دهید تنها باید شکمتان زمین را لمس کند. این حرکت را در ۳ ست و ۱۰ تکرار دیگر ادامه دهید.

دراز و نشست

شاید آشنا ترین نوع ورزش که که می تواند به شما در آب کردن چربی های شکم کمک کند، دراز نشست باشد. در این روش شما باید بر روی پشت خود دراز کشیده و سپس زانوهای خود را به صورت عمود در بیاورید. حال نوبت آن است که بالا تنه خود را حرکت بدهید و زانو ها را لمس کنید. بهتر است که پاهای شما را کسی چسبیده باشد یا اینکه آنها را به جایی تکیه داده باشید تا باسن شما از روی زمین بلند نشود. این کار را تا زمان آستانه درد انجام دهید.


منبع: نت سلامت

[ بازدید : 323 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 29 بهمن 1396 ] [ 18:03 ] [ leila ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]