درمان لک های صورت با ماسک گیاهی


ماسک گیاهی برای لک های صورت و از بین بردن آن بسیار زیاد است . شما میتوانید انواع این ماسک را در منزل تهیه کنید و از ان استفاده کنید . سعی کنید اول به سراغ داروهای گران نروید . بلکه اول این ماسک های طبیعی را امتحان کنید و بعد از مدتی اگر جواب نگرفتید به سراغ ماسک های دیگر بروید.

در این پست از سایت پزشکی طب فارسی طرز تهیه یک ماسک گیاهی برای لک های صورت را برایتان بیان میکنیم . سعی کنید این ماسک را حتما امتحان کنید . مطمین باشید که ضرر نمیکنید .



آموزش ماسک گیاهی برای لک های صورت
آموزش ماسک گیاهی برای لک های صورت



مواد لازم برای تهیه ماسک گیاهی برای لک های صورت


پودر باقالی ( تازه یا خشک شده) دو قاشق غذاخوری

سرکه یک قاشق مرباخوری

آب پنج قاشق غذاخوری


طرز تهیه ماسک گیاهی برای لک های صورت


برای تهیه این ماسک گیاهی برای لک صورت باید پودر باقالی ، سرکه و آب را با هم مخلوط کنید .سپس ان را روی لک‌ها و قسمت‌هایی از پوست که کدر هستند، قرار دهید.

به گزارش سایت پزشکی طب فارسی از یک ربع تا نیم ساعت می‌توانید ماسک را روی صورت بگذارید. یادتان باشد این ماسک هرچه بیشتر روی پوست بماند اثر سفیدکنندگی بهتری خواهد داشت. بعد از این مدت با استفاده از یک پنبه آغشته به گلاب، به آرامی ماسک را از روی صورت پاک کنید.

همچنین یاداوری میکنیم اگر پوست‌تان چرب است، می‌توانید از این ماسک به‌عنوان اسکراپ یا لایه‌بردار هم استفاده بکنید. یعنی بعد از یک ربع تا نیم ساعت، با سابیدن پوست به کمک انگشتان، ماسک را از روی صورت پاک کنید و همزمان لایه‌برداری کنید. بعد از لایه برداری پوست را با آب ولرم بشویید و با حوله نرم خشک کنید.

مرطوب کننده پس از ان فراموش نشود.


ماسک گیاهی برای لک های صورت و ضد لک های طبیعی دیگر


+ یک ضد لک طبیعی گیاه الوئه ورا است. گیاه آلوئه‌ورا معجزه‌گر پوست است و لک‌های آن را از بین می‌برد. به گزارش طب فارسی ژل آلوئه‌ورا ضد نور خورشید است و اثرات منفی اشعه ماوراءبنفش را از بین می‌برد. شاید هم با این مکانیسم آلوئه‌ورا بتواند تیره شدن پوست براثر نور خورشید را رفع کنید.

+ همچنین برخی از روغن‌های گیاهی مثل روغن بادام شیرین و تلخ می‌توانید به‌عنوان ضدلک طبیعی استفاده شود. مصرف کرم‌های ضد آفتاب رافراموش نکنید. روغن کرچک هم برای درمان لکه های قهوه ای پوست مناسب است.

+همچنین میتوانید روی لکه های پوستتان ابلیمو بمالید . این کار را لازم نیست هر روز انجام دهید . یک روز در میان هم کافیست.


منبع: http://tebfarsi.ir


[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 3 دی 1396 ] [ 17:58 ] [ leila ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]